Kniha o Linuxu pro zacatecnika

noel na beta.cermak.cz noel na beta.cermak.cz
Úterý Březen 21 18:58:36 CET 2000

Tak to bych si troufl oponovat. Az na svetle vyjimky me pripada, za
je to naopak. Maloktera ceska knizka, pokud to neni preklad
anglickeho originalu, obsahuje uplnou informaci k dane
problematice. Dle mych zkusenosti si clovek musi koupit vicero
titulu, aby si z toho slozil to co hleda. Zrejme je to asi na podporu
samostatnosti
  :-)

Dekuji

vlcek na posta.noel.cz