Linux fileserver

Marek Les marek na ryston.cz
Úterý Březen 21 19:23:26 CET 2000

Vaclav Stepan wrote:

> CODA? <joke>NFS</joke>? Jenze na to, aby neco behalo v heterogennim prostredi potrebujete,
> aby to podporovali vsichni. Cili bud byste musel napsat klienty
> pro vsechny OS o kterych lze uvazovat, nebo premluvit vyrobce, aby to
> udelali za vas, ze vase implementace je ta nejuzasnejsi.

O Code toho moc nevim, podivam se na to.. NFS ne :) Zalezitost s
klientama samozrejme chapu. Akorat me zajimalo, jestli nekdo nevi o
nejakem takovem projektu..

> Cili --- k cemu nativni proprietarni Linuxi fileserver na ktery nemuzete?

Samozrejme.. Mimochodem, dival jsem se na ten (komercni) NetMAX a to je
pres http.. muzete se podivat, jak to vypada na adrese
http://fsdemo.cybernet.com/authenticate/auth.cgi?UserName=demo&Password=netmax
(joj, a ted koukam, ze mi to pod Netscapem nejde :(

--

Marek Les