Linux fileserver

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Úterý Březen 21 18:20:35 CET 2000

> Muzu. Samba defacto emuluje NT/LAN Managera/... (smb) a Mars emuluje
> Netware (ncp). To samozrejme neni nic spatneho ! Doufam, ze to takhle
> nebylo chapano.. akorat, ze to proste neni puvodni reseni, lip uz to
> vyjadrit nedokazu.

> Vubec jsem nemluvil o spolehlivosti a nerekl jsem, ze chci neco jineho.
> Sambu pouzivame a funguje skutecne spolehlive, nemuzu si stezovat. Moje
> otazka byla cista akademicka - nevyviji se nejaky nativni fileserver pod
> Linux, ktery by fungoval v heterogennim prostredi ? Asi jsem se spatne
> vyjadril, nerad bych vyvolal nejake flamy :-)

CODA? <joke>NFS</joke>? Jenze na to, aby neco behalo v heterogennim prostredi potrebujete,
aby to podporovali vsichni. Cili bud byste musel napsat klienty
pro vsechny OS o kterych lze uvazovat, nebo premluvit vyrobce, aby to
udelali za vas, ze vase implementace je ta nejuzasnejsi.

Cili --- k cemu nativni proprietarni Linuxi fileserver na ktery nemuzete?

Pekny den

--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz