Sitova karta - neni aut. detekovana - shrnuti

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Úterý Březen 21 15:13:58 CET 2000

Zdeněk Böhm pise:
> Pokud zkusim Telnet spojeni na sebe sama "telnet localhost",
> tak se korektne spojim. Znamena to, ze podpora site je
> korektni, nebo telnet spojeni na sebe sama funguje i kdyz
> treba vubec nemam v PC sitovou kartu?

Presne tak, pro telnet localhost se pouziva zarizeni lo (jako
loopback), zkuste si prikazy "ifconfig" a "route".

> Posledni dotaz:
> muze te mi to prosim vysvetlit. Podle knih (LDP, Pouzivame
> Linux) je tento soubor zcela zasadni pro jakoukoliv praci na
> siti.

Nemuzu, myslel jsem si totez, ale kdyz jsem odpovidal na vas dotaz
zjistil jsem, ze v /dev zadny takovy soubor nemam a sit presto bez
problemu funguje :-)). Pouzivam jadro 2.0.37.

--
                                   David Kužela