Inet Cafe bezici na linuxu

Jaroslav Cibulka jaci na jaci.cz
Středa Březen 22 08:04:49 CET 2000

On 21 Mar 00, at 17:56, uhlar na fantomas.sk wrote:
> Karel Tejnora jr. <tejnora na volny.cz> wrote:
> ->     potreboval bych vedet jak rychli pocitac (server) potrebuji na : ->
>        - pristup do Inet ->        - file server ->        - print server

..ja bych si troufl otazku doplnit: existuje nejaky rozumny sw balik
pouzitelny prave pro InetCafe ???  (tj. takovy, aby sel nejlepe
spustit jen prohlizec, nikde se nic neukladalo (resp smazalo po
ukonceni), umelo to hlidat cas a pripadne uzivatele odpojit,
zakaznik by v tom nemohl nic menit.....  ???

JaCi

 E C O n e t     - J a r o s l a v   C i b u l k a
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
   tel.:  019/7223472     0602/348191