Inet Cafe bezici na linuxu

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Březen 22 12:01:36 CET 2000

On Wed, Mar 22, 2000 at 08:04:49AM +0100, Jaroslav Cibulka wrote:
> ..ja bych si troufl otazku doplnit: existuje nejaky rozumny sw balik
> pouzitelny prave pro InetCafe ???  (tj. takovy, aby sel nejlepe
> spustit jen prohlizec, nikde se nic neukladalo (resp smazalo po
> ukonceni), umelo to hlidat cas a pripadne uzivatele odpojit,
> zakaznik by v tom nemohl nic menit.....  ???

K necemu takovemu smeruje LTSP (Linux Terminal System Project)
(viz Freshmeat). V zasade si stahnete strom pro NFS diskless
stanici, pridate vlastni jadro a mate stanici, ktera je sto nabootovat
a prihlasit se nekam pres XDCMP, ale na ni muzete delat cokoliv a stejne
ji neublizite (vse v RAM a swap zadny). A kdyz v pravy cas zabijete Xka ;-)

(mame nekolik 486 SX/33 s 8 MB RAM jako klienty a svistej jak blesk :-))

--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz