Grafika & DTP na Linuxu?

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Středa Březen 22 07:48:53 CET 2000

> Jsem čerstvě naočkovaným nadšencem Linuxu. Už léta používám kombinaci 3D
> Studio MAX - Photoshop - Illustrator (Corel) - Quark - Acrobat.

- 3D Studio Max: existuji ruzne navrhare, ale nejsou myslim moc WYSIWYG.
- Misto photoshopa muzete pouzivat GIMPa (krome CMYKu, to GIMP neumi)
- Corel Illustrator je soucasti Corel Office? Pokud ano, tak uz na Linux
existuje cely Corel Office. Pokud jeste neexistuje, tak brzo bude. Firma
Corel se dost tlaci do linuxu.
- Quark: muzete zkusit LaTeX nebo TeX. Ovsem ovladani je znacne odlisne
od Quarku.
- Acrobat samozrejme existuje v nejnovejsi verzi primo od Adobe.

> PS: Někde jsem četl, že se na Linuxu dělal film Titanic.

Ne cely. Linux ma na konte jen jeho potopeni :-). Ostatni triky se
delali jinym zpusobem.

--
Milos Prudek