php + mysql = apache segfault (11)

Vladimir Volcko vtg na max.af.czu.cz
Středa Březen 22 10:02:08 CET 2000

Nedavno se resil stejny problem, staci dodrzet pokyny podle INSTALL.REDHAT
a  nakonfigurovat  treba takto:

./configure --with-apxs=/usr/sbin/apxs --with-mysql   --with-xml --with-snmp

Michal Zejdl wrote:

> Zdravím konferenci,
>     prosím o pomoc s následujícím problémem: nejde mi spustit apache s
> php modulem (DSO), který obsahuje podporu mysql.
>
> RedHat 6.1, updates
> apache-1.3.9-8 (rpm z RedHatu, rád bych to zachoval)
> php source 3.0.15
> MySQL-3.22.32-1
> (s php 3.0.14 a MySQL-3.22.29-1 jsem mil stejný problém)
> LANG="cs_CZ"
> LC_ALL="cs_CZ"
> LINGUAS="cs_CZ"

        Vladimir Volcko (VtG) ==> email: vtg na max.af.czu.cz
        URLs located at: http://max.af.czu.cz/~vtg/
                        http://vtg.af.czu.cz
         ... fuck you dying culture, your blood's on my hands
                                                :WUMPSCUT: