php + mysql = apache segfault (11)

Michal Zejdl zejdl na suas.cz
Středa Březen 22 09:13:08 CET 2000

Zdravím konferenci,
    prosím o pomoc s následujícím problémem: nejde mi spustit apache s
php modulem (DSO), který obsahuje podporu mysql.

RedHat 6.1, updates
apache-1.3.9-8 (rpm z RedHatu, rád bych to zachoval)
php source 3.0.15
MySQL-3.22.32-1
(s php 3.0.14 a MySQL-3.22.29-1 jsem měl stejný problém)
LANG="cs_CZ"
LC_ALL="cs_CZ"
LINGUAS="cs_CZ"

postup:
./configure --with-apxs --with-mysql --with-snmp
make
apxs -i -n php3 libphp3.so

    Po vykonání příkazu apxs už nejdou spustit nové procesy httpd, v
logu se začnou objevovat řádky typu ... [notice] child pid 29563 exit
signal Segmentation fault (11), /etc/rc.d/init.d/httpd restart server
shodí, ale už nenahodí a v záznamech (log) je ticho.
    Pokud použiji pouze ./configure --with-apxs --with-snmp, vše je ok.
    Na listu php jsem našel narážky na možný problém v environmentu
(bylo doporučeno restartovat stroj, aby se to potvrdilo, což si nemůžu
tak snadno dovolit), snad locales, proto uvádím svoje nastavení. Zkoušel
jsem překládat php a spouštět httpd s odstavenými (unset) proměnnými
LANG, LC_ALL a LINGUAS i nastaveným LC_ALL a LANG na C, ale problém se
tím neřešil. Byl to spíš pokus, protože problematice locales mnoho
nerozumím.
    Máte pro mne radu?

--
Ing. Michal Zejdl                       e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovska uhelna, a.s.                 tel.: +420 168 64-5418