STOP!!!!! RE: (OT) IMHO, BTW a -:)

Středa Březen 22 10:49:12 CET 2000

On Wed, 22 Mar 2000, Jiri Mares wrote:

> zkuste mi nekdo prosim rozepsat zkratky typu, IMHO, DTTO atd.

JEZISIKRISTE!!! Kdyz uz pominu fakt, ze kazdy tvor, jehoz inteligence
postacovala na to, aby se prihlasil do teto konference, by mel byt schopen
si aspon jeden seznam tehle z... akronymu nekde na siti najit sam, tak se
presne na tohle nekdo ptal ani ne pred tydnem a DOSTAL ODPOVED. Ja uz snad
fakt z tehle konference odhlasim...