STOP!!!!! RE: (OT) IMHO, BTW a -:)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Březen 22 15:29:09 CET 2000

peak na argo.troja.mff.cuni.cz (Pavel Kankovsky) writes:

> JEZISIKRISTE!!! Kdyz uz pominu fakt, ze kazdy tvor, jehoz inteligence
> postacovala na to, aby se prihlasil do teto konference, by mel byt schopen
> si aspon jeden seznam tehle z... akronymu nekde na siti najit sam, tak se
> presne na tohle nekdo ptal ani ne pred tydnem a DOSTAL ODPOVED. Ja uz snad
> fakt z tehle konference odhlasim...

Obavam se, ze bude hur. Uz ted se tu mnozi dotazy typu: naklikal jsem
si nastaveni tiskarny, ale ona netiskne. Proc?

Vypada to, ze mi na Linuxu zacnou nejvice vadit jeho uzivatele :-(

Je zajimave, ze jsme se dockali toho, co jsme vzdycky chteli
(rozsireni linuxu mezi BFU) a najednou se nam to nelibi.

Brno, Czech Republic