Brian vydelava

Michal Rada michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Březen 22 13:31:03 CET 2000

On Tue, 21 Mar 2000, Milos Prudek wrote:

> 'Solidaridad con Brian' je klasicky podvod. Takze:
>
> - Zadny Brian neexistuje.
> - Zadni nemecti ISP se na nicem nedohodli.

Az potud je to pravda.

> - Rozesilanim mailu penize nevznikaji.

Penize vznikaji, ale na ucet firem, ktere takovymto zpusobem ziskavaji
mraky E-mailovych adres, za ktery se dneska tvrde plati.
Za posledni 3 tydny mne E-mail s Brianem dosel nejemene 30x. Holt jsem se
ocitl v ohnisku, nicmene mne v nem doslo nekolik stovek E-mailovych adres.
Ja zadnou firmu nemam, ale takhle si firmy vyplnuji databaze pomerne
lacino.

> PRIZNAM SE, ze si udeluji 3 trestne body za offtopic :-)

:-).

> --
> Milos Prudek

Michal Rada                                            obor Informatika
michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz          Matematicko-fyzikalni fakulta
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael         Universita Karlova, Praha