Brian vydelava

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Středa Březen 22 14:08:51 CET 2000

Michal Rada wrote:

> Penize vznikaji, ale na ucet firem, ktere takovymto zpusobem ziskavaji
> mraky E-mailovych adres, za ktery se dneska tvrde plati.
> Za posledni 3 tydny mne E-mail s Brianem dosel nejemene 30x. Holt jsem se
> ocitl v ohnisku, nicmene mne v nem doslo nekolik stovek E-mailovych adres.
> Ja zadnou firmu nemam, ale takhle si firmy vyplnuji databaze pomerne
> lacino.

Presne to si myslim. Lide nemaji za mak slusnosti a sproste ty zpravy
frwarduji tak jak jsou. Nejhorsi na tom vsem je, ze staci mit ve svem okoli
nejakeho cloveka, ktery zna vas e-mail a naletel na nejaky podobny nesmysl. S
ledovym klidem pak da Vasi adresu do obehu a Vy s tim nemuzete udelat vubec
nic. Jen se pak muzete divit, az Vam zacnou dochazet reklamni e-maily ze vsech
moznych koutu sveta. A pritom staci posilat takove zpravy ( kdyz uz to nekdo
preposila ) na adresy bcc ne ?
Lidi jsou .... a budou asi az do soudnyho dne.

Michal

--
Michal Weinfurtner
Systems Administrator