asp + apache

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Březen 22 15:01:39 CET 2000

On Wed, 22 Mar 2000, Petr Snajdr wrote:

> BTW: Neni nahodou tak prenositelne jak JavaSoft chce? :)))

> Myslim, ze byl myslen :)) trochu nestandardizovany pristup k db. (tj. kazda
> ma v PHP jiny interface)

 Pochopitelne. Nastesti, protoze kazda ma jinou klientskou knihovnu a nekdy
i umplne jinou filozofii. Jsem moc rad, ze mne PHP neokrada o tyto features.

Az budou vsechny SQL 'ready for SQL2' tak mozna... Ale pokud budou existovat
veci jako mysqladmin (nebo mysql_drop_db() ) nebo large objekty i PgSQL
atd.. tak si myslim, ze je lepsi delat si tuto vrstvu sam.

Ostatne pokud nekdo prahne po obecnem API tak je tam ODBC... tak proc dalsi
delat v PHP.

							Karel