asp + apache

Martin Brehovsky breh na kma.zcu.cz
Čtvrtek Březen 23 10:44:35 CET 2000

Karel Zak wrote:

> Ostatne pokud nekdo prahne po obecnem API tak je tam ODBC... tak proc dalsi
> delat v PHP.

Kdyz jsem zacinal z JDBC, tak jsem v jedne zajimave knize cetl i clanek, kde popisuji i
vyvoj ODBC a snazi se to porovnavat s JDBC. Ne ze bych do ODBC nejak vic videl, ale
snazili se tam vysvetlit, ze dokud to bylo X/Open API (nebo ci je to standard) a
jmenovalo se to CLI, tak to bylo docela ok. Kdyz na to ale sahnul Mrkvosoft, tak dost
dobrych napadu a myslenek slo do kytek (jako obvykle).

Jo, ta knizka se jmenovala Java and CORBA a napsal to Orfali a jeste nekdo (zrovna ji tu
u sebe nemam). Vydal ji J.Wiley a bylo to druhy vydani. Kazdopadne ji vrele vsem
doporucuju (krome corby je tam popsane i RMI, vazba na DCOM, vcetne porovnani vsech
distribuovanych technologii, JDBC, a spousty dalsich peknych veci).

Martin
Martin Brehovsky (breh na kma.zcu.cz)
Department of Mathematics, Section of Geomatics
Faculty of Applied Sciences, University of West Bohemia