linux...

Forman na libus.cz Forman na libus.cz
Středa Březen 22 15:43:42 CET 2000

Jasne, behem par tydnu do toho proniknu.Nejake skoleni, par stovek
stranek,vypelichany vlas a silnejsi brejle..
Premyslel jsem nad tim, ze nebude na skodu, zapalit si pri studovani
linuxoveho prostredi jointa, mozna mi pak dojdou sirsi souvislosti..:-))
Nebo se budu valet smichy na zemi a nedojde mi vubec nic..:-)))))
S pozdravem
              David Forman

                    Karel Zak
                    <zakkr na zf.jcu        To:     linux na linux.cz
                    .cz>                 cc:
                                         Subject:     Re: linux...
                    22.03.2000
                    15:16
                    Please
                    respond to
                    linux

On Wed, 22 Mar 2000 Forman na libus.cz wrote:

> Takova lakonicka otazka..
> Zmeni se casem muj pohled na soubovy system linuxu ze zaporneho na
kladny?Z
> pozice zacatecnika Linuxu mi vse pripada zmatecne,struktura neni
> intuitivni.Vubec nevim,kde a jak mam pridat spousteni souboru,ktery jsem
> prave pridal a ktery,ac funguje z promptu,nejde najit..Zlatej
autoexec...U
> toho clovek vedel hned co ma delat, a nemusel travit tydny nad stohy
> howtos...

 Kazda sranda neco stoji... :-)

 Neco malo je v  "Filesystem Hierarchy Standard" na docs.linux.cz a
nebo i v archivu teto konference.

 Verte, ze to ma svuj smysl - nejde o intuitivnost, ale o funkcnost a pokud
pochopite proc - tak to pro Vas bude i intuitivni.

                                                              Karel