linux...

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Středa Březen 22 16:56:05 CET 2000

Forman na libus.cz wrote:

> Jasne, behem par tydnu do toho proniknu.Nejake skoleni, par stovek
> stranek,vypelichany vlas a silnejsi brejle..
> Premyslel jsem nad tim, ze nebude na skodu, zapalit si pri studovani
> linuxoveho prostredi jointa, mozna mi pak dojdou sirsi souvislosti..:-))
> Nebo se budu valet smichy na zemi a nedojde mi vubec nic..:-)))))
> S pozdravem
>               David Forman

Vis co, taxi klidne zustan u svych oblibenych DOS mutantu a neotravuj
tady! Kazdej, kdo sme do UNIXu (Linuxu) pronikli, sme stravili dost casu
pri jeho studiu, ... Takze jestli se Ti tenhle pristup nelibi, mas na
vyber. A kdyby to bylo tak spatny, tak na tomhle kuse softwaru (UNIX)
nejedou ty nejkritictejsi aplikace, napr. telekomunikace. Btw. kdyby se
UNIX choval v nekterych pripadech jako DOS/Windows, tak bych se na
praci, kterou delam mohl rovnou z vysoka! (viz. oblibena hlaska: "There
is not enough memory to run this application", i kdyz mam 256MB!) ... :)

Ale co, nechme toho ...

Vasek

--
Vaclav Zelenka. Mail to: vaclav.zelenka na alcatel.cz
Network Services Division, Operation and Service Center