Diakritika na konzoli

Středa Březen 22 16:47:32 CET 2000

Hana Skoumalova <Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz> wrote:
->> chcel by som odstranit malu chybicku krasy. V X-och mi diakritika
->> funguje OK, ale na konzoli mi nejdu korektne fonty.
->> Pre kontrolu ci to je som si vytvoril subor so znakmi s diakritikou.
->> V X-ovom terminali je OK, cez sambu tiez, len ls na konzole
->> vypise rozsypany caj. Teda presnejsie znaky z dlznom (carkou) idu
->> OK, znaky s mekcenom (hackem) su zhovadene. To plati pre font
->> ucw16.psf. Este som skusal lat2-16.psf (ten by mal byt ten pravy),
->> ale tam je to zblbnute vsetko.

-> Z tohohle jsem taky malem zesedivela. Pokud jde o ten samy problem,
-> reseni je zde:

-> setfont -u trivial lat2-16

-> Ten font se sice jmenuje lat2, ale vevnitr je unicode, takze se mu musi
-> rict, ze chceme opravdu lat2 (driv byl vevnitr *opravdu* lat2 :-).

ja som to skusal, debian 2.1, instalovane console-tools

1. setfont neexistuje
2. consolechars -u robi blbosti
 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 Micro$oft random number generator: 0, 0, 0, 4.33e+67, 0, 0, 0...