Asi uz snad dost tech narku! Linux ceka....

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Středa Březen 22 17:43:34 CET 2000

Martin 'Goran' Moravec wrote:

> Navrhuji dat do tech nekolika radek, co se pripojuji na konec kazdeho
> mailu prosbu o precteni Beginner-HOWTO.

Dobra, ale od ceho pak podobne konference jsou? Alespon ja poradim rad,
co vim! A to, ze nemam proste cas (!) si cist 1000 stranek nejakeho
HOW-TO, ale ze se radeji obratim s dotazem na skupinu lidi, kde je velka
pravdepodobnost, ze to nekdo z nich bude vedet, se mi rozhodne nezda
divny! To chcete z tyhle konference udelat pokec pro administratory
enterprise systemu, ...? Btw. alespon ja ve svem /usr/doc/HOWTO/ atd.
nemam zadny Beginner-HOWTO k dispozici :(

Vasek

--
Vaclav Zelenka. Mail to: vaclav.zelenka na alcatel.cz
Network Services Division, Operation and Service Center