Asi uz snad dost tech narku! Linux ceka....

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Březen 22 17:49:56 CET 2000

On Wed, 22 Mar 2000, Zelenka Vaclav wrote:

> Dobra, ale od ceho pak podobne konference jsou? Alespon ja poradim rad,
> co vim! A to, ze nemam proste cas (!) si cist 1000 stranek nejakeho

 Pred nedavnem nekdo neco podobneho napsal na jedne z pgsql konf. a dostal
jako odpoved neco v tomto duchu:

  Tato konference neni Vas fulltime support. Pokud neco takoveho potrebujete
tak si to zaplatte a nebo se spokojte s tim co na teto konferenci je a
nestezujte si....

						Karel