asp + apache

Martin Lipinsky mlc na czech.net
Čtvrtek Březen 23 08:19:38 CET 2000

On Wed, 22 Mar 2000, Milan Sorm wrote:

> Jak by mohla byt chyba ve mne ? Zasunu CD, rebootuju pocitac, zacina
> instalace, zaskrtam podle manualu vse potrebne, dobehne instalace, reboot,
> nabiha Linux, prihlasuju se jako root -> cestina nikde.
>
> V mych Windows to bezi presne tak, akorat misto 'root' je tam
> 'Administrator' a misto 'cestina nikde' 'cestina jede'.

To je v poradku. Na cd pokud jsem si homl ze vsech stran prohlednout neni
nikde napsano ze 'na Vas bude stale jen mluvit cesky'

Pri precteni par radku z readme je jasne ze 'tato distribuce se jmenuje CZ
proto ze narozdil od klasickeho US redhatu obsahuje nekolik baliku pro
spravnou praci v cestine, namatkou ceskou klavesnici, podpora cestiny v
TEX u a dalsi.

Stale mi tedy prijde ze nebude chyba v tom CD.

Martin Lipinsky'
email: ml na czech.net
pgp: http://ml.czech.net/ml.asc
tel.: + 420 2 20385500