asp + apache STOP!!

Čtvrtek Březen 23 09:32:14 CET 2000

Uvodem toho mailu bych chtel pozadat pana kolegu Milana Sorma a ostatni
podobne, aby se nesnazili prosazovat v teto konferenci myslenku "Windows
jsou lepsi" a podobne. Tema konference je jine a vyvolavani flamewar je to
posledni, po cem tady kazdy touzi.

Proboha clovece, to jste takovy BFU, ze Vam nestaci tohle rict jen jednou?
Co ja pamatuju, tak v teto konferenci se resi problemy dyl, nez VY vubec
jste se o Linuxu dozvedel!

On Wed, 22 Mar 2000, Milan Sorm wrote:

> # > No ze v Linuxu jede nejaka cestina...
> # > Ja at se snazim, tak nemuzu ani psat, ani cesky nevidim. A to na tom CD bylo
> # > napsano
> # > 		RedHat Linux 6.1 CZ
> # >
> # > Fakt nevim. Mozna je chyba v tom CD.
> #
> # Kdekoli jen ne ve Vas ze ? :)
>
> Jak by mohla byt chyba ve mne ? Zasunu CD, rebootuju pocitac, zacina
> instalace, zaskrtam podle manualu vse potrebne, dobehne instalace, reboot,
> nabiha Linux, prihlasuju se jako root -> cestina nikde.

Tak brzda. Pokud pouzivate 6.1CZ, tak cestina v ni po instalaci chodi
(pokud si ji sam nezmrvite/nevypnete). Podivejte se, investoval jsem do
teto distribuce tolik casu, ze zcela zrejme vysoce prevysuje dobu, po
kterou jste se VY obtezoval cist instalacni prirucku, Czech-HOWTO a
podobne dokumenty.

Jako autor prevazne vetsiny modifikaci RH CZ Vam jednoduse neverim.
Navic jste presne proti doporuceni Meta-FAQ nespecifikoval blize problem,
takze Vam neni ani rady ani pomoci.... bohuzel.

> V mych Windows to bezi presne tak, akorat misto 'root' je tam
> 'Administrator' a misto 'cestina nikde' 'cestina jede'.

Jak jsem jiz napsal, velmi me znechucuje Vase pocinani a prave jste se
vlastni zasluhou dostal ma muj soukromy blacklist. Pro mene zkusene -
nastavil jsem si automaticke mazani mailu od vyse zminene osoby.

V okamziku, kdy zacnete mit konstruktivni navrhy, jsem ochoten svoje
rozhodnuti revidovat.

--
                        Milan Kerslager