linux...

Karel Berkovec kber8678 na artax.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 23 08:57:30 CET 2000

On Wed, 22 Mar 2000, Milan Sorm wrote:

> On ten povzdech byl me patrit pomerne nedostatecnemu systemu souborovych
> prav, neexistujici komprimaci (samozrejme mluvime po def. instalaci, ne po
> zmenach jader apod.) on-line apod.
>
> --milan

 Tak mi to trochu prijde, jako kdyz si nekdo koupi porche a je zvykly na
trabanta. Pak si zacne stezovat, ze ma volant moc vysoko - zlatej trabant.
A misto toho, aby si nastavil vysku volantu podle sebe, zacne psat opevne
clanky na umakart.

karel.

P.S. Prijde mi trosku divne prihlasit se do linuxove konference a hned -
     bez znalosti linuxu - tvrdit ostatnim - snad zkusenejsim - jaky je
     linux zmetek a jestli by nebylo lepsi vratit se zpatky na stromy
     (k Windows).

P.P.S. Prijde mi jeste divnejsi, ze se k tomuto tematu vyslovuje tolik
       lidi, presto, ze diskuse nic neresi (ani resit nemuze), navic
       IMHO thread zacina prispevkem, ktery zjevne jde proti pravidlum
       konference - vice takovych a konference se rozpadne

please read Beginner-HOWTO a pravidla konference