linux...

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Čtvrtek Březen 23 09:56:55 CET 2000

Karel Berkovec wrote:

> P.P.S. Prijde mi jeste divnejsi, ze se k tomuto tematu vyslovuje tolik
>        lidi, presto, ze diskuse nic neresi (ani resit nemuze), navic
>        IMHO thread zacina prispevkem, ktery zjevne jde proti pravidlum
>        konference - vice takovych a konference se rozpadne

Souhlas! Tak uz toho nechme! A jestli puvodce tohoto tematu ma snad
nejake problemy, at laskave poklada dotazy, na nez je mozno odpovedet!
Tedy, jestli ma opravdovy zajem do Linuxu proniknout ... :)

Vasek

--
Vaclav Zelenka. Mail to: vaclav.zelenka na alcatel.cz
Network Services Division, Operation and Service Center