Rozdìlení hardu

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Čtvrtek Březen 23 10:10:15 CET 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> Moderni OS maji takovou spravu instalovaneho sw, ze zadny /opt, tim mene
> /usr/local nepotrebuji. :)   Na Linuxu se vubec /opt moc neujalo, pokud
> vim, tak to nejak podporuje pouze SuSE, jinde se vsechen sw strka do /usr.

OK, ja jsem moc nechtel rozvadet diskusi na toto tema. Ja mam proste
Linux s takovym rozdelenim disku, na jake jsem zvykly z AIXu a HP-UXu (a
tam navic existuje LVM), a docela to frci! :) Ale samozrejme Linux je
trosku o necem jinem, takze existuje mnohem optimalnejsi nastaveni ...
Btw. znam spoustu lidi, co si s timhle hlavu nelamou - proste maji pouze
/ na celem disku ... :o)

Vasek

--
Vaclav Zelenka. Mail to: vaclav.zelenka na alcatel.cz
Network Services Division, Operation and Service Center