napalovanie audio cd bez 2 sek. medzier medzi stopami VYRIESENE

Martin Dibala dibala na novitech.sk
Čtvrtek Březen 23 09:48:29 CET 2000

Martin Dibala wrote:

> Chcel som sa opytat ci niekto uz take cd napalil, a ak ano ako?
>
> Ja som sa na to pokusal pouzit program cdrdao a ten mi na konci
> testovacieho napalovania vyhlasil nejake chyby...
>
> DigiD

Takze,

stiahol som si najnovsi cdrecord (verzia 1.8.1a03 ) prekompiloval a
nainstaloval (pred instalaciou si treba zmenit v DEFAULTS/Defaults.linux
cestu kam sa ma vsetko instalovat je tam nieco ako /opt/schily )

a potom stacilo cdrecord -v -useinfo -audio -dao track*.wav

to  -useinfo tam nemusi byt, ale ked mi uz cdda2wav robi tie *.inf
subory, tak preco ich nepouzit.... :))

A mate cd bez 2 sek medzier medzi skladbami..

DigiD