napalovanie audio cd bez 2 sek. medzier medzi stopami

Svato H. ludia na miesto.sk
Pátek Březen 24 21:41:12 CET 2000

----- Original Message -----
Od: Martin Dibala <dibala na novitech.sk>
Komu: <linux na linux.cz>
Odoslané: 22. marec 2000 9:05
Predmet: napalovanie audio cd bez 2 sek. medzier medzi stopami

> Chcel som sa opytat ci niekto uz take cd napalil, a ak ano ako?
>
> Ja som sa na to pokusal pouzit program cdrdao a ten mi na konci
> testovacieho napalovania vyhlasil nejake chyby...
>

> DigiD

Ja napalujem vacsinou vo Win. CD bez 2 sek nie je problem napalit
problem je v tom, ze niektore napalovacky zle spoja tieto dve susedne stopy
a medzi skladbami budete niekde pocut lupnutie.
Ked uz tak dajte ak je vo vasom programe taka moznost - Disk at once.
Ale ani to nemusi byt bez lupov medzi skladbami - aspon nie na ATAPI CD-R.