Kniha o Linuxu pro zacatecnika - uzavreni

Zdeněk Böhm zbohm na volny.cz
Čtvrtek Březen 23 09:01:09 CET 2000

> Skor opacnu, cest vynimkam. Niekedy si musim text
> prelozit naspat do anglictiny, aby mi bolo jasne,
> o co ide. A nie je to zdaleka len problem ceskych/
> slovenskych prekladov, parkrat som na to natrafil
> aj v nemeckej literature.

Nehovoril jsem o prekladech, ale o tom, ze mi popis
originalne napsany cechem, prijde srozumitelnejsi, nez kniha
od angloamericana, at uz prelozena, nebo ne.
Svou poznamkou jsem chtel jenom zjistit pohled jinych
uzivatelu, ne rozvadet offtopic diskuze, nechme toho, kazdy
si najde to co mu vyhovuje.

S pozdravem Zdenek Bohm