enlightenment

David Kuzela xkuzd01 na vse.cz
Čtvrtek Březen 23 11:41:05 CET 2000

mchaloupka na merlin.cz pise:
> Rozbalil jsem tudiz zdrojaky, a pustil kompilaci. Komplica
> neprobehla, nebot to zarvalo, ze nenalezl knihovnu imlib.
> Zkontroloval jsem, jestli tam je - byla. Odinstaloval jsem, rozbalil
> zdrojak knihovny a pustil - zarvalo to, ze nenalezl knihovnu libpng -
> opet kontrola (knihovna tam byla). Odinstalovani, rozbaleni zdrojaku
> a kompilace - vse probehlo v poradku. Dalsi pokus o kompilaci imlibu
> skoncil opet chybovou hlaskou na neexistenci libpng. Zousel jsem s
> tim ruzne operovat, ale bezvysledne. Nenapada Vas, kde jsem udelal
> nejakou chybu?

Co znamena kompilace neprobehla? Jestli hodil error ./configure, tak
se staci podivat co vlastne dela (je to jen shellovy skript) a zkontrolovat,
jesli ma spravne zadane cesty k tem knihovnam.

BTW jste si jisty, ze mate nainstalovane i developement casti knihoven?
(napr. libpng-dev*).

--
                               David Kuzela
-=[kuzela na mbox.vol.cz]=-=[ICQ]=-=[24470559]=-