enlightenment

mchaloupka na merlin.cz mchaloupka na merlin.cz
Čtvrtek Březen 23 12:47:56 CET 2000

> Co znamena kompilace neprobehla? Jestli hodil error ./configure, tak
> se staci podivat co vlastne dela (je to jen shellovy skript) a
> zkontrolovat, jesli ma spravne zadane cesty k tem knihovnam.

Presne tak, ./configure vyhodil chybu, ze nemuze nalezt knihovnu -
tak jsem ho zkontroloval, ale evidentne ukazoval do mist, kde ta
knihovan lezi.

> BTW jste si jisty, ze mate nainstalovane i developement casti
> knihoven? (napr. libpng-dev*).
To si 100% jist nejsem (spis mam pocit, ze ne - haj hou), podivam se
na to.

> --
>                                David Kuzela

Dik moc,