linux...

Dolecek Ales - PE xdola02 na vse.cz
Čtvrtek Březen 23 12:24:27 CET 2000

> Snazim se jim naznacit, ze nejsou s tim svym systemem zas tak dokonali, jak
> si porad vsichni Linuxaci okolo mne mysli. ja za to nemuzu, ze jsou vsichni
> tak zaslepeni, ze nehodlaji napodobit Windows alespon v tom dobrem (nikdo
> taky netvrdi, ze Windows jsou idealni). A jako typicky priklad uvadim
> jazykovou podporu.
>
> --milan

Mate nejaky padny duvod proc pouzivate Linux?

Pokud ne mohu Vam (a vsem s podobnym pristupem) doporucit, abyste
experimentovani s Linuxem zanechal.

Nikdo se tu s Vami nechce prit o tom co je "pro Vas nejlepsi" a bylo
by od Vas slusne prestat presvedcovat lidi v teto konferenci co "pro
ne nejlepsi".

Nechovejte se prosim stejne jako nektere firmy, ktere si mysli, ze
lide nechteji premyslet a snazi se vytvorit programy, ktere budou
premyslet za ne. Microsoft je na tomto poli jednickou a lide, kteri
nechteji/nedokazi pouzivat mozek ho zboznuji.

POUZIVEJTE SI CO CHCETE A NECHTE NAS POUZIVAT CO CHCEME MY!
                                                            Sbohem.