postfix - zkusenosti?

Juraj Rehak glip na planet.sk
Čtvrtek Březen 23 13:31:56 CET 2000

> 1. delal uz to nekdo a narazil na nejaky problem, ktery nevznikl neprectenim
> dokumentace nebo tak?
Tak trochu... instaloval to kolega a este k tomu na HP-UX, ja som mu iba
pomahal s konfiguraciou. Jediny problem, ktory sa mi nepodarilo vyriesit
(mozno riesitelny je, zasa tak velmi som sa o to nesnazil) bol, ze som mal
par strojov na lokalnej sieti, ktore nemali domenu. Teda v /etc/hosts bol
uvedeny iba hostname a IP. Trivial rewrite mi za to stale pridaval lokalnu
domenu, co som nechcel. Nakoniec som to vyriesil tym, ze som do /etc/hosts
pridal fiktivnu domenu a bol pokoj.
> 2. provozuje to uz nekdo z vas alespon pro par tisic schranek alespon mesic?
Bezi to od decembra (v ostrej prevadzke od januara), nie je tam sice
niekolko tisic schranok, ale premavka je tam dost husta, skripty si tam
medzi niekolkymi strojmi posielaju niekolko tisic drobnych kryptovanych
suborov (a potvrdeni prijatia) za hodinu.

--
                              .  ,           Glip