Apache dotazy (FP98 atd.) II.

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Březen 23 14:27:49 CET 2000

Odpovim si (castecne) sam !

> Pouzivate nekdo FrontPage Server Extensions ? Zkousel jsem
> nainstalovat verzi 4.0, ale nechodi to podle mych predstav..

No tak nejak napul.

> Konfigurace :
> RH6.1cz, apache-1.3.9-5cs, fp40.linux.tar.Z.
> Win95, FrontPage 98
>
> Apache chodi - mame tu na adrese 193.85.145.230 dvoje stranky pomoci
> direktiv NameVirtualHost a VirtualHost - konkretne
> http://www.tenez.cz a http://galvanovna.tenez.cz.

BTW jak se spravne maji nastavit dvoje stranky na jedne adrese ?
Mam tu nastaveno :

#ServerName
#DocumentRoot

tj. zadny "Root Web". Dale je nastaveno :

NameVirtualHost <nase.ip.adresa>

a nasleduji dve sekce :

<VirtualHost 193.85.145.230>
	DocumentRoot /home/httpd/galvanovna.tenez.cz
	ServerName galvanovna.tenez.cz
</VirtualHost>

<VirtualHost 193.85.145.230>
	DocumentRoot /home/httpd/www.tenez.cz
	ServerName www.tenez.cz
</VirtualHost>

Je to takhle dobre ? Neni to v rozporu s nejakou normou ? Oba weby
(zda se) chodi. Prosim dobre duse o otestovani a ohlaseni pripadnych
nedostatku mimo konf.

Zasadni chyba byla, ze jsem se pokousel pripojit na web z FP pres ip
adresu. Kdyz to nainstaluji znova, pozadavek na :
 - ip adresu bude odmitnuty (logicke, kdyz tam neni "Root Web")
 - pozadavky na www.tenez.cz a galvanovna.tenez.cz jsou zpracovany
"dobre".

Mam jenom par drobnych pripominek a dotazu :
 - jak se nastavuje pristup z FP na apache na heslo ?

Konkretne - vytvoril jsem na linuxu uzivatele 'fptenez' a na dotaz
pri instalaci FP Extensions jsem zadal toto jmeno a jeho heslo.
Vysledek ?

galvanovna.tenez.cz - pristup z FP jde i bez hesla (?!?)
www.tenez.cz - FP chce jmeno a heslo, ale ani spravna kombinace ho
neuspokoji.

Uz nevim jak dal. Proc to nechodi poradne ???

Prostudoval jsem dokumenty :
http://www.faure.de/Apache+SSL+PHP+fp-howto-1p.html
(postup jak zprovoznit FP Extensions)

http://www.rtr.com/fpsupport/download.htm
(zde je jmenovany balik ke stazeni. Doporucuji zde "Please upgrade to
the Microsoft FrontPage2000 Server Extensions." - neboli verze 4.0.
Jestli jsem to spravne pochopil, mela by fungovat i oproti FP98. Nebo
se pletu ?)

Dotazy na Apache :
 - muzu provozovat dve URL na jedne ip adrese vyse uvedenym zpusobem?
- jaky je spravny postup zprovozneni FP Extensions na serveru Apache
pro linux ?
 - jak se da zridit bezpecny pristup FP <-> Apache ?
Podle dokumentace se ma pouzit port 443 + SSL. Jak se to da
zprovoznit pod RH6.1cz ? Je to v nejakem balicku nebo se musi
stahnout + kompilovat ?
 - da se nejak pristup z FP98 vyresit jinak ?

Dekuji za odpovedi.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s