samovolny restart

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Čtvrtek Březen 23 16:58:01 CET 2000

Matus Kral <kral na merck.sk> wrote:
 : zdravim,

 :     je mozne, aby sa linux _sam_ restartol? v logu som nenasiel ziadne
 : hlasky o nutenom shutdowne, ups ho nezhodila, jedine, ako som to zistil,
 : ze sa vsetci daemoni natahovali startovali v dany cas, podla uptime a ze
 : v rc.local mam poslanie sms-ky, takze mi kvakol telefon. nie, ze by ma
 : to vystrasilo na infarkt, ale trosku ma to nahlodalo, hlavne, ked
 : neviem, preco to spravil.

nie je v jadre zakompilovany watchdog?
pri velmi vysokej zatazi sa to v tom pripade moze stat

 :     restart bol regulerny, lebo tam je dost nestastne robeny raid (soft)
 : a ten by po nasilnom (HW) vypnuti/zapnuti nenabehol.

 :         matus

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |