linux...

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Čtvrtek Březen 23 00:28:57 CET 2000

Milan Sorm wrote:

> No ja jsem bezny BFU a jako takovy treba pro mne neni trivialni si znovu
> sestavit jadro s tou kompresi. Ale disk maly mam. Vsak jsem taky netvrdil,
> ze Win jsou bez chyby. Ale radu nedostatku odstranuji, coz se o Red Hatu
> (ted nemuzu mluvit o Linuxu) rict neda.

ono je to cele velmi jednoduche - ak sa mi nieco nepaci, idem od toho.
To je myslim vcelku rozumny postoj. V tejto konferencii sa zisli ludia,
ktorym sa z roznych dovodov nepacili ine systemy, resp. nasli u Linuxu
to, co im chybalo inde. Ak sa konkretne Tebe nepaci Linux, preco sa nim
este zaoberas ? Ved urcite existuje aj nejaka konferencia o windows, v
ktorej sa mozes realizovat.

Bedo.