linux...

Martin Douda mad na students.zcu.cz
Středa Březen 22 21:39:21 CET 2000

> tak zaslepeni, ze nehodlaji napodobit Windows alespon v tom dobrem (nikdo
> taky netvrdi, ze Windows jsou idealni). A jako typicky priklad uvadim
> jazykovou podporu.

Uprimne, zrovna myslenka jazykove podpory v linuxu se mi libi velice, nebo
Vam snad ve Wokna umoznuji jednoduchou zmenu jazyka, kterym se s Vasmi
aplikace bavi? A take vam umoznuji prelozit aplikaci do jineho jazyka aniz
se musite hrabat ve zdrojaku?

Jina vec je samozrejme to, ze preklady jsou nekompletni, zdaleka ne od
vsecho a takove potize. To se ale prubehem doby zlepsuje, <FLAME>na rozdil
od widows, ktere se zhorsuji</FLAME>

					Martin.
                        Martin "MaD" Douda
WEB:http://www.volny.cz/mad3/                EMAIL:mad na students.zcu.cz
SMS:mad na gate.mobil.cz (up to 160 characters) PHONE:+420603752779
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
The number of UNIX installations has grown to 10, with more expected.  (6/72)