startovanie Xwindows

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Březen 24 12:45:56 CET 2000

> Poradi mi niekto ako zrusim automaticke nastartovanie Xwindows ak mi
> linux nabehne do necitatelneho rozlisenia.
> chcel by som ho nastartovat do terminalu ale neviem obist graficky
> login.
> Dik
>
> Slavo Bircak

Je-li problem vubec prolezt pres nefungujici graficky login, pockejte do
okamziku, kdy ocividne jiz ceka na vyzve a za pomoci CTRL+ALT+F2 (ne F7!) se
prepnete do textoveho rezimu konzole, prihlasite se a napravite skody, ktere
jste si napachal. Treba odstranenim automatickeho nastartovani X-ek.

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz