Dělení disku

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Pátek Březen 24 12:57:15 CET 2000

> Máte někdo zkušenosti s dělením disku .

ano? a kdo? toto je dotaz nebo veta oznamovaci?? Kampak se nam podel
na te ceske klavesnici otaznik, mrska?

> Mám disk 6 GB.
> Na celém disku je DOS fatkta 32b a jsou na něm data asi 3 GB
> Chtěl bych ten disk rozdělit pro instalaci Linuxu ale něchci přijít o těch 3 GB dat
> Myslín si že ktomu slouží progam FIPS ale nemám s ním zkušenosti .
> Poradte prosím někdo.

Delal jsem to nekolikrat a zatim 100% uspesnost :)
Zaprve je treba odstranit chyby [scandisk] a sesypat data
[defragmentace].
Pak se da pouzit FIPS, _zazalohuje_ se na disketu puvodni partition
table
[FIPS to nabidne] a pak se jen kurzorovymi sipkami nastavi velikost nove
prazdne partisny.

Bacha, je to dost kriticka operace, takze je nutno v kazde fazi vedet,
co zrovna delam. Jinak o ty 3G dat prijdes.

--
                                   Jan Klügl