ssh 2.0.13

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Pátek Březen 24 13:13:57 CET 2000

Petr Novotny <Petr.Novotny na antek.cz> wrote:

 : On 22 Mar 00, at 23:40, Peter Lacus wrote:

 :> Obycajne to vyhodne nie je, ale viem si predstavit situaciu: vzdialena
 :> masina, v /etc/hosts.allow bude pri sshd len ip masiny, z ktorej robim
 :> spravu. SSH sa bude spustat cez inetd len v case, ked sa pripojim -
 :> usetrim tak nejake miesto v pamati

 : Proces, ktery dlouho nebezi, ze z pameti vyswapuje uplne. (Viz
 : flag W u ps vypisu.) Zabira misto ve swapu? No to je mi ale
 : problem... :-)

nevyswapuje sa uplne, zostane miesto v tabulke procesov
a ak ma pocitac 4MB RAM, 40 MB HDD, tak to problem je
(Ano, mal som taky pocitac. Ano, bezal tam sshd. Ano, bezal z inetd.
Ano, ked bezal ako demon, bolo znacne poznat ze zabera nejaku pamat)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |