ssh 2.0.13

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Neděle Březen 26 18:11:24 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> Proces, ktery dlouho nebezi, ze z pameti vyswapuje uplne. (Viz
> flag W u ps vypisu.) Zabira misto ve swapu? No to je mi ale
> problem... :-)

akurat, ze staci, aby prisla poziadavka na jeho port (staci aj uplne
obycajny portscan), a mily SSHD sa pekne priswapuje nazad. Bez ohladu na
to, ci je ta poziadavka opravnena, alebo nie, to sa rozhodne, az ked je
v pamati (alebo sa mylim ?)

> Je jedno, jestli sluzba bezi porad, nebo jestli se spousti on-
> demand. Z hlediska (ne)klidnosti spanku je to naprosto ekvivalentni.

IMHO pri pouziti inetd staci davat pozor na jedneho daemona (inetd
samotny), ak ich bezi viac, musi sa davat pozor na vsetkych. Nejaky
hacker bude asi tazko skusat remote exploity na sshd, ked ho k nemu
inetd vobec nepusti, no nie ? :-)

ono je to vzdy nieco za nieco... ;-)

Bedo.