za blbost se plati

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 24 15:46:41 CET 2000

| Odesílatel: Zdenek Drvota <drvota na zds.cz>

Uz si to nepamatuji, ale asi ano, protoze je jich opravdu velmi malo na
celem svete.

Jinak k tem narkum tady - hlavy nikdy nesedi ve stope na 100%, vzdycky jsou
nejak mirne vychylene, a to pri cteni i zapisu, pokazde jinak. Vychyleni
dorovnava servo, ale je to neco jako automaticke doladovani kmitoctu u
radia, tedy nikdy si nesedne na to same misto a porad se "rozladuje". Jsou
to sice zlomky mikrometru, ale jsou. A precist jdou - ale bez desky
elektroniky, kdy si ridite vychylovani hlav sam, popripade spec. sondou po
uplnem rozebrani, jak kdosi tady uvedl.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications