samovolny restart

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 24 15:50:53 CET 2000

| Odesílatel: Matus Kral <kral na merck.sk>
| zdravim,
|
|     je mozne, aby sa linux _sam_ restartol? v logu som nenasiel ziadne
| hlasky o nutenom shutdowne, ups ho nezhodila, jedine, ako som to zistil,
| ze sa vsetci daemoni natahovali startovali v dany cas, podla uptime a ze
| v rc.local mam poslanie sms-ky, takze mi kvakol telefon. nie, ze by ma
| to vystrasilo na infarkt, ale trosku ma to nahlodalo, hlavne, ked
| neviem, preco to spravil.
|
|     restart bol regulerny, lebo tam je dost nestastne robeny raid (soft)
> [...]
Mi se to taky stava, kdyz ma PC malo pameti, jede z RAMdisku a neco tu
pamet sezere a jeste ma pak malo. Tak se mi restartne, asi po 1-3 minutach
(nemeril jsem) ale nepise zadne hlasky na konzole, jen XXXX memory leak
nebo tak nejak.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications