linux a reiserfs

Pátek Březen 24 22:17:15 CET 2000

arnost (arnost na cs.cas.cz) wrote:
: dobry den,
:
: rad bych nasadil reiserfs v jednom projektu (potrebuju trochu rychlejsi, trochu
: obsahlejsi filesystem, plus journalovani). Katastrofa na email.cz mi prinesla
: trochu pochyb, je-li tato volba prava orechova. Na druhou stranu nedokazu
: rozlisit, jak moc je oznameni na emai.cz obzalobou reiserfs a nakolik je na
: vine lidsky faktor.

Co jsem ja cetl o email.cz tyak na vine je jednoznacne lidsky faktor:
spravce bez radneho studia dokumentace pustil reiserfsck. Snad ted uz
konecne chape vyznam zkratky RTFM :)

: Data, o ktera pujde, budou casto vysledkem nekolikatydenich vypoctu, takze bych
: o ne nerad prisel. Na druhou stranu nepocitam az s takovym provozem jako na
: email.cz
:
: Ma nekdo nejake zkusenosti s timto (imho zatim jedinym pouzitelnym
: journalovacim) filesystemem pro linux, at jiz pozitivni, ci negativni? (odkazy
: tez vitany)

Ja ho pouzivam na nekolika mistech a naprosto bez problemu.

Leos Bitto