Samba server vyzaduje heslo ?

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Neděle Březen 26 14:20:24 CEST 2000

Zdravim,

zkousim si rozjet Sambu v RedHat 6.1 CZ (konkretne verzi 2.0.5a). Pro
zacatek mi staci nalinkovat adresar z LINUXu (napr. /root) do WIN98. Zatim
se mi povedlo, ze po spusteni PC s WIN98 v okolnich pocitacich vidim obe
PC (Win i Linux). Kdyz ale poklepu na LINUX, chce po mne Windows heslo pro
pripojeni prostredku \\linux\ipc$ . Nevim jake heslo zadat a kdyz stisknu
"storno", tak server zmizi a vubec neni v okolnich pocitacich videt dokud
klienta WIN98 zase nezrestartuji.

Stejne se chova NET VIEW a NET VIEW \\LINUX

Asi mam neco spatne v \etc\smb.conf, ale nenapada mne co.
Netusi nekdo, v cem delam chybu ?
(FAQ i SMB-HOWTO jsem cetl, ale nic jsem bohuzel nenasel)

Diky moc za pripadnou odpoved.

--
Kolbis

rkolbabek na volny.cz