Samba server zmizi ?

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Neděle Březen 26 15:54:50 CEST 2000

Zdravim po druhe,

> zkousim rozjet Sambu v RedHat 6.1 CZ (konkretne verzi 2.0.5a). Zatim
> se mi povedlo, ze po spusteni PC s WIN98 v okolnich pocitacich vidim obe
> PC (Win i Linux). Kdyz ale poklepu na LINUX, chce po mne Windows heslo pro
> pripojeni prostredku \\linux\ipc$ . Nevim jake heslo zadat a kdyz stisknu
> "storno", tak server zmizi a vubec neni v okolnich pocitacich videt dokud
> klienta WIN98 zase nezrestartuji.

Na problem s heslem jsem uz prisel. (Stacilo se do Windows prihlasit pod
stejnym uctem a heslem jako pouzivam v Linuxu :). Presto ale zustal problem
druhy.

Kdyz kliknu v "Ok.pocitacich" na server Linux, objevi se nabizene adresare,
ve kterych se mohu beznym zpusobem pohybovat. Ovsem jenom jednou...
Pokud pustim "Ok.pocitace" znovu, uz tam server "neni". Prostredky jde ale
normalne prilinkovat rucne pomoci "NET USE Z: \\LINUX\ADRESAR".

Netusi nekdo v cem je zavada ?

Diky moc,

--
Kolbis