za blbost se plati (LONG)

Pondělí Březen 27 00:54:39 CEST 2000

> Pamatuji na jeden francouzky film o tajnych sluzbach, kde byl zaber na
> chlapka v NSA u fourier analyzatoru, kam mel pripojeny signal z AWACSu a
> jinych blize neurcenych odposlechovych zdroju
> a tocenim nejakeho knofliku zoomoval na kompletni radiove spektrum az z
> nej vytahl jeden
> telefonni hovor a ten nerusene poslouchal. Bylo to naaranzovano pro kameru
> nebo jim neprislo zajimave takove triviality utajovat - co asi maji
> doopravdy utajeno ?

Nezda se mi, ze bych mel verit na superzbrane, ale je pravda, ze
kamarad, co se zajima o strelne zbrane mi rikal, ze pri cteni noveho
cisla casopisu o zbranich uvidel pusku (jako supr-novinku), ktera byla
velmi napadne podobna pusce pouzite 3 roky pred tim v nejakem filmu (on
vyvoj neni okamzity).

Oni jsou novinari & filmari take docela informovani lide :-), akorat ze
je potreba oddelit sum od skutecne hodnotnych informaci. Nemate na to
nekdo nahodou neco, ze bychom filtrovali konferenci ??? [hmm, to byste
si pak asi tohle neprecetli :-)]

Jsem dalsi milionar, co se tyka trestnych bodu :-( a preji vsem pekny
novy tyden.

--
                        Milan Kerslager