browse, LAN do siete INTERNET cez MS Proxy

JSlansky na zivpo.cz JSlansky na zivpo.cz
Pondělí Březen 27 10:01:08 CEST 2000

Problem je zrejme v tom, ze MS Proxy server mate nastaven na NTLM
autentifikaci. Zkuste nastavit security web serveru (ktery je podminkou pro
instalaci a beh proxy serveru) na plaintext.

Honza