Bootovani z druheho hdd pomoci LILO

Technické Informace techinfo na rko.cz
Pondělí Březen 27 10:05:36 CEST 2000

Preji dobry den,

Toto je problem Win95 jelikoz ocekavaji, ze jsou na prvnim (masteru) disku.
Musis upravit lilo.conf soubor. Vse je velmi dobre popsano na
http://www.redhat.com/support/docs/faqs/rhl_general_faq/FAQ-5.html

Resil jsem to asi pred 14 dni a vse je nyni OK.

S pozdravem
Ondrej Zdrubecky
Radiokontakt OPERATOR