Pripojeni k contactelu a worldonline

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Pondělí Březen 27 08:59:33 CEST 2000

> Kdyz jsem zkousel worldonline, tak vzhledem k tomu, ze se neobjevuje zadny prompt, ale
> rovnou jde ppp jsem usoudil, ze jde o PAP. Bohuzel po nastaveni prislusnych udaju to
> stejne nefugovalo a v logu se objevilo Remote Message: Rejected ^M.
>
> K nastaveni spojeni pouzivam kppp.
>
> Podarilo se nekomu pripojit k nekteremu z techto poskytovatelu nebo vi co stemito chybami?

pripojoval jsem jednoho kolegu na WorldOnline a pote co jsem si vzpomnel
jak se to vlastne
dela ;-) to bez problemu funguje, nejsou tam zadne extra ficury, postup
rozchozeni je
standardni. Nevim jestli autentifikace probiha pres PAP nebo CHAP, proto
jsem nastavil
oba secrets, jede to v pohode.

Jo -- kppp jsem v zivote nevidel.

--