Pripojeni k contactelu a worldonline

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Březen 27 12:05:56 CEST 2000

On Mon, 27 Mar 2000, Pavel Voch wrote:

> Kdyz jsem zkousel worldonline, tak vzhledem k tomu, ze se neobjevuje zadny prompt, ale
> rovnou jde ppp jsem usoudil, ze jde o PAP. Bohuzel po nastaveni prislusnych udaju to
> stejne nefugovalo a v logu se objevilo Remote Message: Rejected ^M.
Autentikoval jsem se uspesne (podle logu) protokolem CHAP (mam v pppd
zakompilovanou podporu MS_CHAP, coz je dneska uy tusim default), bouzel ta
autentikace asi az tak uspesna nebyla, protoze IP adresu co mi pridelili
nechteli routovat, takze jsem se nikam nedostal. Stejne maji furt
obsazeno.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.